Gisma University of Applied Sciences

Seit ihrer Gründung im Jahr 1999 hat die Gisma University of Applied Sciences den Weg für talentierte und qualifizierte Personen geebnet, um technikgetriebene und innovative Lösungen für einige der größten Herausforderungen in der Geschäftswelt zu entwickeln. Mit unseren Zielen vor Augen, expandieren und wachsen wir weiter und helfen Studierenden aus der ganzen Welt, ihre Träume zu verfolgen und erfolgreich zu sein.
Als GISMA Business School/ University of Applied Sciences vergeben wir sowohl Bachelor- als auch Master-Abschlüsse. Darüber hinaus kooperiert die Gisma University of Applied Sciences mit einigen der besten Bildungseinrichtungen aus aller Welt.

Unsere Mission:
Die GISMA bildet Menschen aus, um Führungskräfte der globalen Geschäftswelt zu werden. Die GISMA steht für eine praxisorientierte und inspirierende Management-Ausbildung, die es den Studierenden ermöglicht, sich stets weiterzuentwickeln und relevante akademische Wissenschaft und Praxis miteinander zu verknüpfen. Die GISMA kooperiert mit einem Netzwerk global agierender Organisationen in Wirtschaft und Hochschulbildung und unterstützt diese in ihren Internationalisierungs- und Veränderungsprozessen, indem sie Studierende auf die globale und regionale (deutsche) Business Community vorbereitet.

Since its establishment in 1999, Gisma University of Applied Sciences has paved the way for talented and skilled individuals to develop tech-driven and innovative solutions to some of the biggest challenges in the business world. With our goals in mind, we are continuing to expand and grow, helping students from across the globe to pursue their dreams and succeed.
We award both undergraduate and postgraduate degrees as GISMA University of Applied Sciences, and we are also trusted to deliver degrees from some of the top academic institutions across Europe.

Our Mission:
GISMA educates individuals to be leading members of the global business community. GISMA stands for practice-oriented and inspiring management education that enables students to be engaged in life-long learning and synergising relevant academic science and practice. GISMA cooperates with a network of globally operating organisations in business and higher education and supports the business community in its internationalisation and change processes by preparing students for the global and regional (German) business community.

Data Science, AI und Digital Business (B.Sc.)
International Business Management (B.Sc.)

Leadership for Digital Transformation (M.Sc.)
International Business Management (M.Sc.)
Data Science, AI, and Digital Business (M.Sc.)
International Agribusiness (M.Sc.)

Global MBA